Nedávno som si vypočul zaujímavý podcast so šéfom odborov v Kauflande.
Dozvedel som sa, že zamestnanci sa v Kauflande stretávajú s rôznymi negatívnymi javmi ako napríklad:
- stupňuje sa množstvo práce na jedného pracovníka,
- mnohí nevydržia pracovné tempo a po pár dňoch odchádzajú,
- nie všade na Slovensku sú zamestnanci platení rovnako,
- ľudia sa málo spájajú na obhajobu svojich práv,
- a iné.

Zaujímavé boli aj informácie o tom ako založiť odbory v akejkoľvek firme na Slovensku – stačí na to jeden zamestnanec firmy a ďalšie dve osoby. Takýto zamestnanec je aj ťažšie „vyhoditeľný„.
Mnohé firmy sú stále nepriateľmi odborov, pretože nevzdelaní a nejednotní zamestnanci „znesú“ viac a dá sa na nich aj viac zarobiť.
V podcaste tiež zaznelo, že v Kauflande sa už naučili odborári a firma komunikovať, čo by malo priniesť úžitok nielen zamestnancom, ale aj Kauflandu. Dnes, keď je o dobrých pracovníkov núdza, je dôležité, aby mali dobré podmienky. Inak pôjdu inam.
Zhodou okolnosti robí neter v Kauflande. Má... ...
...ešte treba poriešiť, aby slnko svietilo... ...
Celá debata | RSS tejto debaty